Subject: FW: LC0602 Koplimäe, Vigala-Vanamõisa küla, Märjamaa vald, Rapla maakond
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Mar 2024 18:39:20 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Friday, March 22, 2024 3:21 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: LC0602 Koplimäe, Vigala-Vanamõisa küla, Märjamaa vald, Rapla
maakond

Tere Elliko!

Edastan kooskõlastamiseks projekti LC0602 dokumendid. Manuses.

Planeeritud tööd võtavad aset Transpordiameti maal 20191 Oese-Vanamõisa
teel (kõrvalmaantee).

On lahtist kaevet ja ka kinnist kaevet.

Ilusat nädalavahetust!

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.